niedziela, 5 marca 2017

Torebki :)

Ostrzegałam, że to nie koniec mojego szycia :))) 
Dzisiaj wskakuję szybko z torebkami. Powstało ich kilka, w tym jedna dla mnie i Igi a reszta "poszła" do ludzi jako prezenty i na zamówienie :)  Aktualnie czekam na tkaniny i biorę się dalej do szycia.
Ta ostatnia torebka jako zamówienie dla nauczycielki języka angielskiego :)
Lubię szyć te torebki a jeszcze bardziej lubię jak dziewczyny je noszą :)
Dzisiaj w Biedronce widziałam jak dziewczynka pakowała zakupy w swoją torebkę myszkę. A najlepsze, jest w tym, że ja tej dziewczynki ani jej mamy nie znam.
Czyli torebka była zamówiona jako prezent :)
Fajnie :)))
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizyty u mnie :)))
Edka :)



















65 komentarzy:

  1. Piękne torebki! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko szyj dalej torby sa fantastyczne, tez bym z taka dumnie chodziła :). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te torby Edytko. Podziwiam za aplikacje, bo dla mnie swego czasu to jakoś średnio wykonalne się okazało :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja pierwsza aplikacja i kilka kolejnych to był dramat. Teraz już po takiej ilości uszytych toreb (chyba coś koło 45) jest lepiej. Ale początki były straszne.

      Usuń
  4. Twoje torebeczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne !!! Cudeńka wychodzą spod Twojej maszyny!!! Rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Pozdrowienia dla Mulinek.

      Usuń
  6. Superowe torebki i fajnie, że miałaś okazję spotkać osobiście kogoś, kto te cuda nosi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Gosiu, że większość zamawiały znajome mi osoby lub znajomy znajomego :) A tu taki fajny widoczek jak nieznajoma dziewczynka na zakupach z mamą używa mojego "wyrobu". Super :)

      Usuń
  7. torebki są świetne! każda ma swój niesamowity urok! mnie najbardziej podoba się ta w wersja szaro-różowej! Sama zamierzam uszyć w niedługim czasie jakąś torbę z motylem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię połączenie różu z szarym. A torebkę szyj i pokazuj 😊

      Usuń
  8. Wow, ileż pieknych toreb. Te dwie pierwsze szczególnie wpadły mi w oko. Moja kolorystyka i wzornictwo.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają te tkaniny 😊

      Usuń
  9. Wszystkie wzory śliczne ,moja którą dostałam od Ciebie w prezencie Edytko :) służy mi już długi czas ,a używam ja codziennie i nie dzieje się z nią nic. Wykonanie jej jest perfekcyjne.Jeszcze raz za nią dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ula 😊. Jak się znudzi babeczka to daj znać a poślę Ci inną 😊. Buziaki.

      Usuń
  10. Fantastyczna kolekcja torebek :)
    Wyobrażam sobie, jak musiało być Ci miło, spotykając kogoś nieznajomego z torebką od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola nawet nie wiesz jak bardzo. Gęba mi się szczerzyła od ucha do ucha 😁

      Usuń
  11. Wspaniałe! Każda inna, każda śliczna, niepowtarzalna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Jak mawia moja chrześnica ręczna robota 😊

      Usuń
  12. Uwielbiam twoje torebki! Bardzo mi się podobają, każda jest unikatowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i pomysłowe. Wyobrażam sobie, jaka byłaś dumna, widząc swoją torbę u tej dziewczynki.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystkie torebki.Świetnie uszyte i wspaniałe aplikacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby śliczne i widać dość pakowne. Jak to miło zobaczyć wykonaną przez siebie rzecz w użyciu :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu i to bardzo miło 😊. Torebki są faktycznie dość pakowne mają ok 37 x 43 cm.

      Usuń
  16. Wszystkie torebki śliczne. Ale te sówki sa przepiękne! Do tego mają cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne torby. Kwiaty mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. I mi się ta chyba najbardziej podoba 😊

      Usuń
  18. Jestem...ze spuszczoną głową...prawie tyłem...ze wstydu...przepraszam Edytko, bardzo przepraszam...wiesz za co...
    Przepiękne są te Twoje torby i tak fachowo i precyzyjnie uszyte!!! Motylkowa najpiękniejsza!!!
    Pozdrawiam i proszę, bardzo proszę o cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś kochana jaka spuszczona głowa!!! Ja się cieszę że wróciłaś bo ja juz czarne myśli miałam ze coś strasznego się stało. Kamień z serca 😊. Pozdrawiam mocno 😍

      Usuń
  19. Edytko swietne torebki a te z sowka mnie zauroczyly, pozdrawiam serdeznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne torebki! Najbardziej urzekła mnie ta z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne szczególnie motyw sowy przypadł mi do gustu - brawo twórcza kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne szczególnie motyw sowy przypadł mi do gustu - brawo twórcza kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne szczególnie motyw sowy przypadł mi do gustu - brawo twórcza kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega piękne, pięknie uszyte, super!!! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne torebki :) Najbardziej przypadła mi do gustu ta w błękitna w kropeczki z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc po komentarzach ta torba chyba najbardziej się podobała 😊

      Usuń
  26. Super projekty ! zapraszamy do nas: fairydoorandmooore.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Z pewnością do Was zajrzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Wspaniałe i pomysłowe torby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się nie dziwię, że chętnie są noszone!!! Bo są UROCZE! Wszystkie.
    Uściski, Edytko :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Edytko torebki są fantastyczne,lubię mieć coś innego niż wszyscy,coś pięknego,dlatego z niecierpliwością czekam na moją z aniołkiem :D
    Pozdrawiam cieplutko,buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu torebka wysłana 😊. Mam nadzieję że będziesz zadowolona. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  30. wszystkie świetne.. aż trudno wybrać tę naj....

    OdpowiedzUsuń
  31. Edytko, zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt, wszystkiego dobrego dla całej Twojej rodziny, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne!! Mi skradła serce torebusia z muffinką :3 Chciałabym dostać kiedyś taką. A może wymianka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.